קיבוץ להב - גל בלוק

הכר את החבר: פרחי אנג'י של גל בלוק

ספרי בבקשה על העסק שלך.
"הכל התחיל מהבת שלי נגה. היא אמרה לי 'אמא, את נורא מוכשרת, את יכולה לעשות המון דברים, את מאוד יצירתית'. היא עודדה אותי. אמרתי לה שתפתח עמוד אינסטגרם ותקרא לזה בשם שהיא רוצה. היא קראה לזה פרחי אנג'י – NG, מורכב מהשמות שלנו, נגה וגל".

ומה קרה בהמשך?
"ככה התחלנו לרוץ. אמרתי שאני אעשה הסבה מקצועית מסודרת. למדתי בבית ספר של אורית הרץ בקיבוץ נען. היא אישה מדהימה ומקצועית, באמת הכי טובה שיש. עושה דברים מאוד מאוד מיוחדים ואומנתיים. המשכתי לקורס מתקדם ואז עשיתי השתלמויות עם אנשים בחו"ל, בארץ ובעולם. עשיתי סטאז' אצל שוזרים מקצועיים".

לאילו לקוחות את מכוונת?
"לאט לאט, עם הזמן ועם השנים, עבדתי בשלושה ערוצים: פרחים מלאכותיים, פרחים טריים ופרחים מיובשים. גיליתי שבאירועים קשה מאוד להחזיק את זה כעסק קטן. אתה צריך להיות גדול או להיות מאוד ספציפי. קשה להחזיק מבחינה לוגיסטית. צריך צוות שיפרק את העמדה בשתיים בלילה".

זה העיסוק היחיד שלך?
"לא, אני במקביל גם שכירה ואני לא מוכנה לוותר על העבודה שאני אוהבת במקום הנוסף. אני רגל אחת פה ורגל אחת פה. אני מורה לרדיו בתיכון שבו לומדים תלמידי הקיבוץ".

קיבוץ להב - גל בלוק
גל בלוק. דברי אליי בפרחים

מה כיום את עושה עם הפרחים?
"שזירת פרחים באירועים, רק את העמדה ההתחלתית בכניסה. אני מוכרת מתנות של עיצובים עם פרחים מיובשים ואני עושה סדנאות לימי הולדת, בר מצווה, בת מצווה וכדומה".

יש שילוב בין התחומים?
"כן, בימים אלו יש פרויקט בשיתוף מועצת בני שמעון שנמצא בחיתולים. פודקאסטים של בעלי עסקים במועצה. דברים מתחברים לפעמים בעולם. התחיל פיילוט שאנחנו עובדים עליו. המועצה מקדמת בעלי עסקים קטנים ועושה פעילויות. שווה לפרגן להם. זו רשת נטוורקינג מדהימה של כ-300 בעלי עסקים. יפה לראות את העזרה ההדדית ואת שיתוף הפעולה. מגיע על זה שאפו גדול".

עמוד הפייסבוק של פרחי אנג'י

5/5 - (1 vote)
נגישות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

הישארו מעודכנים: